Pages

Sila Klik

Mar 20, 2011

Malam Asprisiasi

1st of all..Congratulations kepada pelajar semester 4 Human Resource,Marketing dan Business sebab berjaya organize Diner Asprisiasi yang sangatlah gempak. Memang malam yang sangat happening. Tak lupa kepada yang dapat anugerah dekan malam tu, tahniah tahniah tahniah !

Majlis yang berlangsung pada 17 hb lepas bertemakan red and black memang meriah. Ramai pelajar yang memenuhi dewan Semarak UiTM Perlis pada malam tu.Aku n the geng dengan slumbernya terdatang lambat. Senior la katakan. Cewah2.

Terasa agak segan bila aku satu-satunya lelaki yang kena beratur malam tu. Nasib baik pakai formal sikit,sebab mula-mula aku ingat nak pakai baju M.U ja. Malu2. Tapi aku bersyukur sebab dapat rasa gak kan naik pentas untuk malam asprisiasi ni.Alhamdulillah.Sangat gembira sebab someone dapat anugerah pelajar terbaik malam tu. Congratulation awak ! Saya bangga dengan awak !  :)




        
















5 comments:

norzaidah said...

Congrate kepada awak jugak :)

Tajul said...

thanks :p

Ms Amalia said...

tahniah tajul n 'awak' tajul..=)

aNYss IbrAHim said...

tahniah

Tajul said...

tima kasih ema n anyss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...