Pages

Sila Klik

Mar 31, 2011

2 Criminals Escaped from Alcatraz Prison.

Araustralia 31 Mac - Mengejutkan, 2 penjenayah telah ditangkap ketika cubaan melarikan diri dari penjara bersejarah...iaitu penjara Mini Alcatraz.Pihak penjara menyedari kehilangan 2 penjenayah ini tepat jam 10 malam sebaik lepas waktu makan malam.Keadaan menjadi kelam kelibut apabila bilik penjara no 555 kosong tanpa penghuninya..usaha pencarian selama 20 minit telah membuahkan hasil apabila salah seorang penjenayah yang bernama Frank Lee Cudin telah ditemui di bilik store penjara manakala rakan seperjuangannya John William Samsuri ditemui bawah tangga eletronik (escalator) .Mereka didapati dibawah pengaruh dadah.
Kajian pantas menunjukkan salah seorang dari mereka telah menokak (menggigit) penjara menggunakan rahangnya yang kuat.Berikut merupakan gambar-gambar yang telah diambil oleh pihak wartawan.

Dua penjenayah yang cuba melarikan diri

Habis digerit(gigit) besi sangkar sampai bengkok jadinya

Tindakkan drastik telah diambil dimana pihak penjara mengikat pintu besi itu dengan tali hitam yang telah dibaca mantera

Wajah sedih penjenayah

Lakonan semula penjenayah bagi menggambarkan bagaimana beliau cuba melarikan diri


Haha..Sebenarnya hamster2 ni telah diamanahkan oleh seorang rakan untuk aku menjaga hamster beliau ketika beliau pulang ke kampung.Bapak terkejut bila housemate aku menjerit "tajullll,,tikuss hang lariiiiii!!!"..Kelam kelibut kami cari hamster2 ni.Nasib baik jumpa balik.Lega rasanya.Kuat jugak la gigi hamster ni gigit ,pastu dia angkat pintu sangkar tu keatas.Rindu kat tuan dia kot.hahaha.Habisla Ashiela, roomate dah jatuh hati kat hamster kamu !Hahahaha.

2 sahabat aku yang berjaya menangkap hamster2 terbabit.Terimas kalian!

4 comments:

jahed said...

haha...bapak gile lawak shial entry ko ni...ko ni memang tinggi imaginasi kan...

Tajul said...

apesal ko cakap key el ngan aku

NAZRUL AZAT said...

heheheee.... comel sungguh banduan itu

Tajul said...

Tengok tuan dia la.(Tuan sebenar banduan tersebut)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...