Pages

Sila Klik

Dec 27, 2010

ICT


Semua mesti dah pernah pergi ICT ni kan. Aku ja yang baru nak pergi tempat ni. Malas nak sembang lama2, buang karan~ Entry ni aku saja ja nak kongsi gambar aku ngan semua.Hehehe.Walaupun tempat ni terang benderang dengan lampu2 yang bermacam-macam warna, namun gambar aku tetap gelap.zzZ~























6 comments:

norzaidah said...

aku xpernah p...

azwa_amani said...

amani tak perbah gi lagi... :)

Tajul said...

hehe..mai sini yan best berambar ja la..nanti ajak bf p lor..

ANATI SOKI said...

anat tak penah g!! T___T saya duk perlis.. ok.. rasa ketinggalan.. T___T sadis

Tajul said...

sama la kita anat..tajul pun duk arau.kikiki.saja mai jalan2 kat sini.

Anonymous said...

dekat tapi tak terpergi lagi,,,,hee...aril comel la lam pic ni...kirim salam kat aril eh...
mama zaidah..wat lawatan budak2 HR ke ICT sem dpn..hee`~~~ainul~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...