Pages

Sila Klik

Dec 29, 2010

Kenduri buat semua blogger - 1 Jan 2011

      Assalamualaikum buat semua blogger. Aku dengan ini berbesar hati ingin menjemput semua ke majlis kenduri khas buat semua blogger yang jadi follower aku atau pun yang belum lagi jadi follower aku. Tarikh kenduri ialah pada 1 Jan 2011. Aku buat majlis ni untuk menyambut tahun baru bersama teman-teman blogger sekalian.Harap semua dapat hadirkan diri. Majlis yang pertama kali dibuat dan tak pernah dibuat oleh orang ni bertemakan 'Back to skoOl'.So, 1 Jan ni ramai2 dressing ala2 budak sekolah dan bawa makanan sendiri depan laptop masing-masing dan anggaplah anda berada di rumah aku sambil usha blog ni k! Buat pengetahuan semua, ada artis yang akan menghiburkan kita pada hari itu. Antaranya ialah Mawi, Jalil Hamid, Lan Pet-Pet, Siti Sarah , Marc Anthony dan Jason Statham yang dibawakan khas dari You - Tube . 


SEKIAN 


Jangan lupa bawa makanan sendiri





9 comments:

Anati Soki said...

ceh,... mati2 anat ingt dpt mkn free dah td. muahahaha

Tajul said...

hahaha..free la ni..

syukri said...

sori r xbule nak dtg majlis ko. baju skolah aku da kecik.

Tajul said...

sempat lagi kalau nak beli yang baru..

Asrul "iLham" Sany said...

nice blog, harap keep in touch ya ;-)p

chegu abbas said...

ceett....daje sungguh,,,...hahaha

aizat912 said...

haha.. kompem aku dtg... stakat kat dpan laptop, xde hal..

Anonymous said...

tajul...sy tak sempat nak sekolah dulu...lepas tadika trus masuk U..agak2 leh join tak...haha..~~ainul~~

[AidA_aKiN] said...

amat kejam statement ini...haha!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...